Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Σύντομη παρέμβαση στην εσπερίδα με θέμα : «Στάση του προαστιακού στα Βάγια» την 11η Μαρτ,2017

                   από τον πολιτικό μηχανικό
                   Θεόδωρο Κ. Παπαϊωάννου*  

Προσκλήσεις σαν την αποψινή έχουν μεγαλύτερο κύρος ,απήχηση ,εμβέλεια, αξιοπιστία και φερεγκυότητα, όταν  δεν είναι ανώνυμες αλλά υπογράφονται τον φορέα της ιδέας(φυσικό πρόσωπο , νομικό πρόσωπο, συλλογικότητα)
‘Επρεπε να κάνω δύο τηλέφωνα για να μάθω ότι η θετική καθ΄όλα αυτή πρωτοβουλία οφείλεται στην κυρία Μπατσούλη , στην φίλτατη Κατερίνα.
Ήταν εντυπωσιακή και ανέλπιστη η κίνησή της , γιατί παρά το ότι βρίσκεται στο ορθολογιστικό περιβάλλον του Υπουργείου Οικονομικών  και επεξεργάζεται στατιστικούς πίνακες , οικονομετρικά μοντέλα,  χρηματοοικονομικά σενάρια, προσέγγισε το ζήτημα μέσα από παραδοσιακούς πολιτικούς δρόμους , αφού  πρώτος αποδέκτης της ιδέας της  ήταν ο κυβερνητικός βουλευτής το νομού , ο φίλος και αγαπητός μου Νίκος Θηβαίος.
Να σημειώσω επίσης ότι δεν προηγήθηκε από οπουδήποτε( π.χ. δήμο, συλλογικούς φορείς  κλπ)  ένα  έγγραφο  στο Υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών και στον ΟΣΕ, ώστε να δούμε τις απόψεις των.
Με την πρωτοβουλία της , απευθύνθηκε στο θυμικό και το συναίσθημα αφού παραδοσιακά είναι συναισθηματικά δεμένη με τον τόπο ,όπως είπε  και στην περιληπτική εισήγησή της , με την οποία όμως δεν φωτίσθηκε  επαρκώς το ζήτημα, πράγμα που ελπίζω να γίνει απόψε.
Η απόφαση επαναλειτουργίας ή μη του σταθμού δεν θα εξαρτηθεί από την πίεση ύστερα από «γιουρούσι» δικό μας ούτε από την κατά φαντασίαν αντίθετη πίεση εξ ανατολών.
Δυστυχώς κυκλοφορούν στα τοπικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάποιες ανοησίες που δαιμονοποιούν την ανατολική πλευρά και εννοούν την Θήβα που την φέρουν ως αντιτιθέμενη , αλλά αυτά μόνο κακό κάνουν.Για την επαλήθευση,είναι αναρτημένο στο :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100013812380486&fref=nf&pnref=story
Υπό τις παρούσες συνθήκες τίθεται ένα καθαρά οικονομοτεχνικό πρόβλημα προς επίλυση που θα αντιμετωπισθεί ως επενδυτική πολυπαραγοντική  συνάρτηση  μεταξύ Κόστους - Ωφέλους της επιχείρησης
Άλλως θα πρέπει να  πείσουμε το Υπουργείο, με ένα πλήρως εμπεριστατωμένο, τεκμηριωμένο, στοιχειοθετημένο υπόμνημα
Καλά είναι τα ψηφίσματα του Δήμου και της Περιφέρειας αλλά δεν αρκούν.
Μια ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Ανδρέα Κουτσούμπα, θα είναι εύκολη «λεία» για τον έμπειρο υπουργό Χρίστο Σπίρτζη με τα στοιχεία  που θα αντλήσει από τον ΟΣΕ
Πιστεύω ότι  το υπόμνημα αυτό πρέπει να συντάξει εντός τακτού χρονικού διαστήματος
κάποια ομάδα δημοτών Βαγίων που θα προκύψει απόψε από εδώ μέσα .
Μόλις το ολοκληρώσει και πριν το υποβάλλει ,να το φέρει εδώ μέσα για ενημέρωσή μας  ή και για κάποιες τροποποιήσεις Στην περίπτωση που αυτό δεν γίνει θα καταθέσω δική μου πρόταση.
Αφού γίνεται λόγος για τον σταθμό, είναι  ευκαιρία να υπογραμμίσω  ότι στη θέση αυτού του σημερινού ευτελούς κτίσματος που τον λέμε σταθμό,  υπήρχε ένα υπέροχο διώροφο παραδοσιακό κτίριο δείγμα της σιδηροδρομικής αρχιτεκτονικής των τελών του 19ου αι.  και των αρχών 20ου ,. περίπου  σαν αυτό της Θήβας
Έφερε ψηλά στην προμετωπίδα του την επιγραφή «Σφίγξ»  από τον γνωστό μύθο και κατεδαφίστηκε  γύρω στο 1985 .
Το υπάρχον εκεί κτίσμα δεν «αντέχει» να σηκώσει τη σημασία αυτού του μύθου, για αυτό προτείνω ο  ανισόπεδος κόμβος  στη διασταύρωση που πρόσφατα ολοκληρώθηκε να ονομασθεί «Σφίγξ»,  όπως συμβαίνει με γέφυρες και τούνελ στην Εγνατία και την ΠΑΘΕ.


 * τ. Κοινοτάρχης Βαγίων-τ. Γεν. Γραμ. ΚΕΔΚΕ - τηλ /fax 2262022177- κιν 6997189448
Επαμεινώνδου 71 Θήβα  theopapaio@gmail.com  -http://kadmos35.blogspot.gr/




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου